annaholmstroms

Söndag 12 oktober

Kategori: Allmänt

I onsdags gick jag på Emelie Hollstens 30 dagars diet. Det är en diet med periodisk fasta där du endast äter mellan 12-20. Först tänkte jag att det här kommer inte att gå, hur ska jag klara mig utan frukost?? Men nu fyra dagar senare så trivs jag som fisken i vattnet! Hungern sitter i huvudet helt enkelt och när jag inte tänker på det så är jag inte hungrig. 
Det jag äter är ägg, kokosolja, rött kött och kyckling. Sen så äter jag även en avokado om dan och till middagen massa broccoli. 
Igår, lördag, hade jag dock en cheatday, var nämligen i Gävle och käka lunchbuffé på nån mexikansk restaurang. Höll det dock väldigt simpelt och åt bara grönsaker och nån köttfärsröra + sås o créme fraiche. Sen till middag, vilket jag åt hemma, blev det en mindre portion bara köttfärs med en clean avokado röra. Och drack även pepsi Max till för att få lite helglyx ;)
 
Då till veckans träning:
Måndag: -
Tisdag: -
Onsdag: pw + enklare hemmaträning
Torsdag: Ben
Fredag: Axlar
Lördag: -
Söndag: Bröst
 
Hade inte riktigt kommit igång med träningen förens i torsdags iochmed dieten. Har bara haft nå ströpass på gymmet nu under hösten. Men nu med dieten så har jag verkligen fått motivation till att göra en förändring på det och jag tror att det kan bli riktigt bra!
 
Så här ser nästa vecka ut:
Måndag: Ben
Tisdag: Rygg
Onsdag: Vila/ bandet eller crossen
Torsdag: Ben eller armar
Fredag: Ben eller armar
Lördag: Löp eller pw
Söndag: Löp eller pw
 
Nej nu ropar kudden! :)😴😴
Kommentera inlägget här: