annaholmstroms

Tisdag 18 november

Kategori: Allmänt

Idag är det bara två månader tills jag fyller år! :)

Imorse stod vågen fortfarande på 73,0. Känns som att den har fastnat och att det inte händer något alls. Men jag måste ha tålamod, jag har bara tränat två dagar nu och det tar tid, iallafall om man vill göra det ordentligt. Mitt mål är ju dels att gå ner i vikt men jag vill även ändra min livsstil och leva mer hälsosamt gällande mat och motion. 

Gick till gymmet vid tio med tjejerna och körde ett bröstpass med lite annat. Bänkade på riktigt idag, dock bara med stången på 20kg. Vill ju ta det långsamt och ordentligt. Men iallafall så körde kanske totalt 5x10. Körde även nån maskin som var att man skulle pressa ihop armarna, och jäklar vad den tog! Vet inte alls vad det var för vikt på den med kändes tungt fast bra/okej tungt. Tror jag körde 2x10. Anledning till att jag inte körde så mycket var för att det kändes som att axeln skulle hoppa ur. Skulle ju iochförsig ha sänkt men tänkte inte på det utan bara att de va jag som var svag eftersom de andra hade gjort med samma vikt, dock så hade ju dom träningsvärk just efter den. 
Sen körde jag armhävningar, 4 på tå och sedan 6 på knä. Körde inte fler för vi börja göra massa annat.  Sen körde jag lutande liggande hantel press, 5kgs hantlar. Tror de blev runt 4x10.
Sen blev det lite marklyft. 20kg 1x6, 40kg 2x10 och 50kg 2x3.

Helt okej pass tycker jag. Imorgon blir det nog bara bandet eller crossen. Imorgon blir det även skola, ska först prata med kuratorn och sedan har vi temadag. 
Sov gott!
Kommentera inlägget här: