annaholmstroms

Måndag 17 november

Kategori: Allmänt

Vägde in mig imorse på 73,0. Har gått upp de senaste dagarna på grund av att jag inte har rört på mig utan bara legat hemma i sängen.. Sen så var jag även till Åland i lördags och då vägde jag 72,8. Så det är efter det jag har gått upp. 

Idag och imorgon så har vi ledigt från skolan för lärarna är på nån grej i Norrköping. Så idag har jag varit och gymmat här i Öregrund med mina polare som jag brukar hänga med. Det är bra att vi är fler då kan man peppa varandra samt att de är mindre chans att man skippar träningen. Idag blev det iallafall rygg. Har inte kört ett ordentligt ryggrads på jag vet inte hur länge.. Körde sittande rodd i maskin, breda latsdrag och någonting som jag inte vet namnet på, men det är iallafall när man böjer sig fram och så ska man upp. Körde först med bara kroppsvikten 2x10, sen med 2,5kg vikt 1x10 och sedan med 5kg 1x10 och direkt därefter bara kroppen 1x6. På rodden tror jag det blev 15kg 1x10, 20kg 2x10 och sedan 25kg 1x10. Tror det var så, kommer inte riktigt ihåg för att ja hjälpte en polare med just rodden mitt imellan mina set. På latsdragen kommer jag inte alls ihåg för jag körde så många set, men tror att vikten låg på 10-25kg. 
Körde även lite mage däremellan. 


Imorgon får vi se vad som händer, måste iallafall plugga för jag har prov på onsdag. Imorgon ska jag försöka ta lire mått och se hur det ligger till. 
Ska även bli kul att se hur träningsvärken blir imorrn. 
Nu ska jag fortsätta se film och sedan sova, nattinatti :)
Kommentera inlägget här: