annaholmstroms

Gårdagens pass (25 november)

Kategori: Allmänt, Träning

Hann inte skriva igår då jag tränade när jag kom hem och när jag var hemma från gymmet var det dusch och mat som gällde och därefter pluggade jag fram till att jag gick o la mig. Hade tänkt skriva efter jag hade pluggat men jag blev klar så sent och jag vill gärna ha mina 8h sömn.
Gårdagens morgonvikt: 72,4kg
 
Men iallafall till gårdagenspass som var bröst:
Uppvärmning 10 min på crosstrainern
Hängande(på armbågarna) benlyft 3x10
Sit ups 2x10
Bänkpress 1x10 20kg
1x10 25kg
1x3 30kg (med hjälp)
1x10 26kg
1x10 25kg
Lutande hantelpress 1x10 4kg
2x10 5kg
1x10 6kg
Flyes 2x10 4kg
2x10 5kg
Pec Deck 1x10 15kg
1x9 20kg
 
Blev ett väldigt bra pass tycker jag. Kände som sagt efter på detta pass med, och nästa gång vet jag mer vad jag ska utgå efter. Hade ju även min kompis med på detta pass så hon hjälpte mig och passa på bänkpressen. Efter passet kunde jag knappt lyfta armarna och idag har jag bara lite känningar så hoppas på mer imorgon. 
Idag så väntar ett bicep/tricep pass, samt att jag hade tänkt springa efter men vi får se hur de blir med det beronde på om jag tränar i Uppsala eller Öregrund.
 
Nu börjar min lektion, vi hörs senare!
 
Kommentera inlägget här: