annaholmstroms

tjatja!

Kategori: Allmänt

Nämen tjenare bloggen!
igår
vaknade, käka frukost framför ett avsnitt av Bones, där hon födde barnet, yees :) drog ut på en promenad där målet var apoteket :) Köpte tandtråd, sån där på en pinne och så är det dubbeltråd :) köpte även Flux tandkräm haha och Flux mild munskölj så nu jävlar ska mina tänder bli perfa =D=D drog sedan hem, skulle plugga men blev massa annat ist... Började plugga vid 5 kanske? Och då läste jag ett häfte, haha mkt plugg där ;) sen blev de lite bb, tycker verkligen Marcel och Jennifer är helt onödiga deltagare, spec Marcel då han är så jävla taskig... och juste innan bb blev den intensiv powerwalk på ca 15 min :) Ska ju va med i AV "utmaningen" eller va man ska kalla de :) Här får ni en länk så ni kanske oxå vill delta? :)
aldrigvila.se - där har ni en rikigt jävla bra insperationskälla till träning! =)
idag
idag gick ja upp vid halv sju för ja skulle åka me 7.20 bussen in till skolan och göra ett prov.. provet gick så där, hade inte pluggat på så mkt då ja inte hade allt material.. :/ men men sånt är livet :) sen efter gick ja o kolla runt lite på stan :) köpte ett par mjukisbyxor på Bikbok och sen lite blingbling på glitter :) sen vidare mot gymmet :D
sprang ca en kvart och gick sedan upp och körde lite styrketräning i ca 45 min :) dom senaste gångerna när jag har tränat har jag inte fått träningsvärk vilket faktiskt känns piss för då känns de inte som att man har ansträngt sig tillräckligt mkt... men ja kan säga att reda nu känns det ifrån dagens pass :) kanske var för att jag prövade en ny maskin, sittande dips :) gött me träningsvärk tycker jag :D sen vidare hemåt men stannade till i Östhmmar för ja skulle handla me pappa. Var in på Granngården och skulle köpa kattmat och så träffade vi på Anders, chefen, och han hälsade på pappa o så ba: Hon här ska du va stolt över! Hru skönt är inte de o höra? Sen så sa jag att jag skulle komma in imorgon med lite skolpapper ang praktik och de tyckte han va bra för han hade tänkt kontakta mig så bra tajming där ;) och så sa han att vi skulle planera hur jag skulle jobba :) AS NAAAAAJS ME CASH! :D:DD och så va vi in på Hemköp o handla så åkte vi hem :) och i bilen hem så säger pappa att vi har fått paprena så nu kan vi övningsköra lagligt :D så vi va in på Shell o köpte en övningskör skylr oxå :D
Sen så nu har jag kommit hem efter att vi har övningskört :) Andra gången idag :) Har faktiskt inte fått kärringstopp nån gång :) De har bara hänt typ en gång när pappa la i växel och sen så blev de nästan de idag me när han va där o la i växeln igen xD Jag lägger faktiskt i växeln själv, var bara tvungen att skriva de så ni inte tror att pappa sitter o lägger i den hela tiden :P Vi övade på att stanna, backa och sen så fick ja köra ett varv runt kärrdal :P skit läskigt men samtidgt as kul :D Mötte dock en lastbil men som tur var så var det där vägen är bred :P haha och mina ben är typ jätte skakis varje gång ja har kört xD Men de är väl för att man inte är van :P
Nu blire snart en pw o sen bb :)
Imorrn blire Östhammar, tandläkaren och Granngården :D:D

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: