annaholmstroms

Veckan

Kategori: Allmänt

Denna vecka har vi haft praktik i skolan och jag o Mandi har varit på Granngården i Östhammar, vilket var skitkul! Vi fick bland annat packa upp massa leveranser, pressa kartonger ute på lagret, där vi i princip bodde haha nej då men vi var där ute rätt så mkt mycket. Sen så fick jag även stå i kassan och det är för att jag har fått sommarjobb där!!! SOMMAREN ÄR RÄDDAD! Haha nej men ungefär :P Och så kommer jag även få jobba lite extra både innan och efter sommaren hoppas jag :) Och då blir det främst helger men kanske även några kvällar efter skolan :D Och det är ganska bra betalt om jag har förstått rätt (Y) Och alla som jobbar där är verkligen jätte trevliga och roliga så det är ett plus :) Och Anders, chefen, tyckte vi var dom bästa praktikanterna som dom har haft så det kändes ju rätt så bra :D
Igår så var jag till tandläkaren för undersökning och allt såg bra ut förutom en gammal lagning som inte är riktigt bra så jag ska dit på torsdag och göra om den ;)
På lovet ska jag till mamma typ, torsdag-fredag om inte något annat dyker upp, och sen på onsdag ska jag in till skolan och göra ett svenska prov, vilket jag faktiskt tycker är helt okej eftersom då har jag något att göra ist för att sitta här och dega.. Och bara för att jag nämnde de så ska jag ut på en promenad nu, i det jätte härliga vädret, eller not! Det är ju minus grader ute och snöö, brrrr!!
Kommentera inlägget här: