annaholmstroms

Dagens träning

Kategori: Allmänt

Hade ju då ben på schemat idag. Hade jättestora förväntningar eftersom det gick så bra på förra BenpassFredag och jag fick sån sjukt träningsvärk. Men passet idag kändes inte lika bra. Helt ärligt så kändes det skit. kanske berodde det på att jag var på det andra gymmetoch inte det jag brukar vara på? Eller är det dieten som är inne och spökar? Aja, huvudsaken är att jag har tränat iallafall, så får vi se imorgon om jag får någon träningsvärk.
 
Imorgon står rygg schemat och jag är förväntansfull. Rygg tycker jag kan vara lite svårt och få en bra kontakt med, men vi får se hur det går imorgon. Juste, idag har jag ju beställt lite grejer från MM sports och det blev:
Casein med choklad smak
100 Whey med päronsplit smak
Kokosolja
Multivitamin tabletter
En ny shaker
 
Allt är ifrån Body Science. Hoppas det kommer snart :) Nu blir det ett avsnitt av Criminal Minds.
Kommentera inlägget här: