annaholmstroms

Gårdagen (26 november)

Kategori: Allmänt

Ja, blev inget bloggande igår då mina planer ändrades,mina kompisar var i stan ovh handlade så jag hängde på dem istället. Drog till Rusta och handlade lite bra att ha hemma-saker och sedan vidare mot Ikea. Köpte inget på där förutom en korv med bröd ;) Därefter blev det Gränby och där handlade jag en träningströja för halva priset. Det var på Intersport, där dem hade rätt mycket bra grejer på lagerrensing. Skulle så gärna ha handlat mycket mer men måste spara pengarna! Efter Gränby åkte vi till Thaivillage, tror det hette så, och käkade buffe. Käkade två portioner, samma sak båda gångerna, ris med kycklinggryta typ, dock så var båda portionerna halverade så att man kan säga att jag bara käka en portion. Fick dock jätteont i magen, typ som att jag skulle ha slukat tre pizzor eller nåt... SAMT att mitt samvete sjönk... Hade inte tränat och så går jag och käkar kinabuffe?? Dock så är det ju inte stora mängder utan typ bara en måltid men för mig känns det som att jag har ätit typ tre pizzor... Ångrar jättemycket att jag inte tränade och att jag åt kinabuffe.. :( Var hemma vid tio och inte förens vid elva låg jag i sängen. Alltså var jag 1,5h sen i säng... Så jag kan sammanfatta gårdagen med ett ord: PISS!!! 
Vet att det inte är så farligt men för mig känns det verkligen jättedåligt, speciellt nu när jag verkligen har kommit igång ordentligt med både kost och träning, och faktist skolan.. 
Morgonvikt: 72,0kg
 
Tänkte berätta om idag i ett annat inlägg som kommer alldeles strax, vill försöka hålla dagarna för sig i varsitt inlägg. Tycker att det blir lättare att gå tillbaka då.
Kommentera inlägget här: